Apró ajándékok új és régi ügyfeleknek

Az ajándékoknak létezik egy olyan kategóriája, amit úgy szoktak hívni nemes egyszerűséggel, hogy apró ajándékok. Ahogy a nevükből is érezhető, nem csupán a méretük lesz nagy valószínűség szerint kicsi, de a jelentőségük is. Mindezt persze színtiszta pozitív értelemben jelenthetjük ki, hiszen nem mindig a méret a lényeg, ahogy mondani szokás, illetve rengeteg olyan helyzet van, mikor az ajándékozó fél kifejezett szándéka az apróság kategóriájánál maradni.

Például egy pici ajándék egy-egy új vásárló érkezésekor, vagy akár minden egyes ügyfél megajándékozása nem léphet át egy bizonyos szintet annak érdekében, hogy kifizetődő maradjon az üzlet. A pozitív vásárlói élmény megteremtése azonban napjainkban még mindig nagyon sokszor a kicsi ajándékok átadásával oldható meg.

Sokszor jól jönnek az apró ajándékokapró ajándékok

Biztosan létezik egy sor egyéb más megoldás is annak a bebiztosítására, hogy az ügyfél jó érzéssel távozzon a vásárlás után. Sajnos azonban egyszerűen, könnyen megoldhatót, legfőképpen pedig olcsóbbat nem igazán sikerült kitalálniuk az erre specializálódott szakembereknek. Ha esetleg az olvasó tanakodik Önmagában ezen írást olvasva, és próbál rájönni, hogy mire is gondolunk az apró ajándékok emlegetése során, segítünk, íme néhány példa.

 

Egy toll például borzasztó előnyös áron megvásárolható, ha nagyobb mennyiségben szerezzük be, összevetve pedig a hasznosságával, funkcionális jellegével, egyértelműen vezeti a népszerűségi listákat a témán belül. A másik jellemző példa a kulcstartó, amely ugyan lényegesen kisebb hasznossággal használható a mindennapokban, hiszen sokkal több kulcstartót szerez ilyen forrásokból be az ember, mint amennyit fel tud használni, mégis borzasztó gyakori.apró ajándékok

Igazából a kulcstartó gyakorisága jócskán megelőzi a hasznosságát, de ez ellen feltehetően tenni igen nehéz. A különböző céglogókkal ellátott jegyzettömbök, esetleg naptárak szintén borzasztóan gyakoriak, és a méretüktől függően még mindig az apró kategóriába jócskán beleférnek.

Céltudatosan átadott apró ajándékok

Annak dacára, hogy apróságokról van szó, nyilván ez sincs ingyen, így a legtöbb cég még mindig bizonyos akciókhoz köti ezen ajándéktárgyak osztogatását. Nincsen ezzel semmi gond, hiszen ha valamit túlságosan megszokunk, megszűnik különlegesnek lenni, és elfelejtjük értékelni, ez sajnos alapvető emberi tulajdonság. Az ajándékozásnak is van pszichológiája, bár valószínűleg nem szükséges egyetemet végezni annak elhatározására és megállapítására, hogy az ember örül, ha kap valami figyelmességet.apró ajándékok

A másik dolog, ami szintén megállapítható, hogy az ajándékozásnak etikettje is van, még akkor is, ha apró reklámajándékokról van szó. Csakúgy, mint bármi mást, ezt is a kellő tisztelettel, és ha lehet, némi ünnepélyességgel illik átadni, annál jobban fog esni a másiknak. A témáról értekezve mindenképpen ki kell térnünk az apró reklámajándékok kapcsán a beszerzésükre. Megszámlálhatatlan azon szolgáltatók száma, akik ilyesmivel foglalkoznak, hiszen rendkívül egyszerűen el lehet kezdeni ezt a tevékenységet.

A legtöbben továbbadják a munka elvégzését egy másik cégnek, ezáltal különösebb gépesítés nélkül könnyűszerrel el is lehet indulni. A probléma ezzel az, hogy egyrészt valószínűleg nem lesznek verhetetlenek az árak, másrészt sokszor az ilyen cégek tiszavirág életűek, és ha utánnyomást igényelnénk néhány hónap múlva, lehet, hogy hűlt helye lesz a vállalkozásnak. Éppen ezért azt tanácsolják a tapasztaltabbak, hogy lehetőleg üzletileg jól megalapozott, kiszámítható, gazdaságilag stabil partnerrel fogjunk bele a projektjeink megvalósításába.